Indhold
Firmaets ansigt

Som ansvarlig for salg- og reklameafdelingen i firmaet ved Du naturligvis, at ansigtet udadtil giver kunden det første og ofte afgørende indtryk af virksomheden.

 

Det er derfor uhyre vigtigt, at udsende signaler om professionalisme og troværdighed.

 

De signaler Du udsender skal være tydelige og kraftige nok til at overdøve den voksende "kommunikationsstøj".

Muligheder
  • Autodekoration 
  • facader
  • vinduer
  • interiører
  • produkter  
  • - meget meget mere

Steder, som sammenholdt med en beskeden eengangs- investering kun koster en brøkdel af prisen pr. påvirkning i forhold til andre medier.

 

Har dit firma et godt logo, bomærke eller slogan - så brug det. Vi hjælper gerne med at indpasse et eksisterende design.

Skriv til os

Klik her for at få et uforbinde forslag på din næste skilte opgave.

 

mail brev

Budskabet

dårlig skiltning 438

 Budskabet er der ingen tvivl om!!!

Ansigtet udadtil er det første og ofte afgørende indtryk af dit firma. Derfor er det vigtigt, at din profil er så kraftig og tydelig som muligt.

 

Det siger sig selv at den også skal være indbydende og åben over for dine kunder.

 

Som din skilteekspert ved jeg, at gennemført og god skiltning signalerer professionalisme og troværdighed.

 

 

Med de muligheder som er til stede i dag, er der rig mulighed for at give dit firma den klare profil, som står stærkt markeret i kundens bevidsthed

 

 

klovnmini3

Få et uforbindende tilbud på, hvordan du udnytter de mange gratis muligheder, du har til rådighed på biler, vinduer, butiksfacader og interiører.

 

Mulighederne er mange; en bedre og billigere reklameplads end en god skiltning findes næppe.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

 

Med skilte-hilsen
Kim Havkrog

Indehaver af HSD

 

 213 blikkenslagerfirmaet skits231 blikkenslagerfirmaet

 

   

- fra skitse til dekoration